بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


جباری:نمی توانم با قلبم برای سپاهان بازی کنم!

http://axgig.com/images/93712703522039407036.jpg

جباری در گفت‌وگویش با سایت گل می‌گوید: «آن چیزی را که تصور می‌کردم در سپاهان پیدا نکردم. بعد از 9 سال بازی در استقلال و زندگی با آن شرایط، حقیقتش فکر اینجایش را نکرده بودم که ممکن است از نظر روحی و ذهنی در این شرایط قرار بگیرم. الان هم از نظر بدنی کاملا آماده‌ام و قطعا هم از نظر فنی مشکلی ندارم. اما اتفاقات این دو ماه کار را به جایی رسانده که قطعا می‌خواهم مدتی از فوتبال دور باشم. باور کنید آن‌قدر خسته‌ام که برای من حتی اداره رستورانم فعلا مطلوب‌تر از فوتبال است. من به تهران برگشته‌ام، فقط به این دلیل که بتوانم یک مدت از کنار به این فکر کنم که در این مدت چه بر من گذشت.»
جباری ادامه می‌دهد: «حقیقتش خیلی وقت است که این موضوع را با مدیریت سپاهان در میان گذاشتم اما آن‌ها هم سعی در مجاب کردن من داشتند تا بمانم و بجنگم. موضوع به آقای کرانچار هم انتقال داده شده بود و ایشان به من گفتند بروم و وقتی شرایطم بهتر شد برگردم. من به این صحبت‌ها احترام می‌گذارم و اعلام می‌کنم که تصمیم خودم را برای جدایی از سپاهان گرفته‌ام و البته دستمزدی که از این تیم دریافت کرده‌ام را نیز با کمال میل به ایشان پس می‌دهم.»
جباری ادامه می‌دهد: «من در سپاهان آن بازیکن صد درصد نبودم، شاید به این دلیل که از نظر ذهنی نمی‌توانستم باشم. من بازیکنی هستم که اگرچه از نظر بدنی آماده‌ام اما دوست دارم با جان و دل برای تیمم بازی کنم. حقیقتش در این چند وقت فقط اسم مجتبی جباری بازی می‌کرد نه خود خود من. شاید به این دلیل که فضای کلی با آن چیزی که من احساس می‌کردم فرق داشت البته نه اینکه سپاهان و شرایط این باشگاه بد باشد.»
جباری در پایان هم حرف‌هایش را این‌طور تمام می‌کند: «امیدوارم با ریکاوری ذهنی دوباره در شرایطی که در مرحله مقدماتی جام جهانی بودم قرار بگیرم.»
وقتی از جباری در مورد تیم بعدی‌اش صحبت می‌کنیم این‌طور جواب می‌دهد: «فعلا چیزی مشخص نیست، می‌خواهم تا نیم‌فصل از فوتبال دور باشم و بعد تصمیم بگیرم. فعلا باید سفری بروم و فکر کنم.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 1 / 6 / 1392برچسب:محتبی جباری,استقلال,سپاهان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com